کارتابل شرکت ها و فناوران
انتشارات

ماهنامه صادرات کالا و خدمات دانش‌بنیان

شماره ۲۳

بهمن 1394

آرشیو ماهنامه

پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان ایران در نمایشگاه ADIPEC 2016

تاریخ : 1395/08/22

تعداد بازدید : 663

3.3 امتیاز از 6 رای

کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور توسعه صادرات و توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه تجهیزات نفت و گاز، از برگزاری این پاویون حمایت نمود.

filereader.php?p1=main_29721dc777bf1700a

نمایشگاه Abu Dhabi International Petroleum Exhibition & Conference) ADIPEC) با محوریت تجهیزات نفت و گاز در شهر ابوظبی امارات متحده عربی در روزهای یکشنبه تا پنج شنبه 16 تا 20 آبان ماه برگزار گردید. این نمایشگاه به عنوان یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های حوزه نفت و گاز در دنیا می‌باشد که به صورت سالانه در کشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود. در این نمایشگاه بیش از 2000 شرکت خارجی از حدود 120 کشور دنیا به ارائه‌ی آخرین دستاوردهای خود در حوزه تجهیزات نفت و گاز پرداختند. همچنین بیش از 95000 نفر از این نمایشگاه بازدید کردند که از این میان 8500 نفر در قالب هیات‌های تجاری از کشورهای مختلف حضور داشتند. حضور 15 شرکت بین‌المللی نفت از جمله توتال، شل و ... در این نمایشگاه نشان‌دهنده اهمیت برگزاری نمایشگاه بوده و همچنین 25 کشور مختلف مبادرت به برپایی پاویون در این نمایشگاه کرده بودند.

filereader.php?p1=main_e8109bc17e333c7ab

کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طبق آئین نامه‌های حمایتی خود به منظور توسعه صادرات و توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان، پاویون ملی ایران را با حضور 6 شرکت برتر حوزه تجهیزات نفت و گاز برگزار نمود و شرکت‌های دانش‌بنیان برتر این حوزه را مورد حمایت مشاوره‌ای و مالی قرار داد. این حمایت شامل پرداخت 70 درصد هزینه‌های اجاره فضای غرفه، غرفه‌سازی و حمل و نقل تجهیزات شرکت‌ها است. در این مسیر شرکت تجارت هوشمند هیراد به عنوان کارگزار کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری، امور اجرایی برگزاری پاویون را بر عهده داشت.

filereader.php?p1=main_a34ec744cef039558

فهرست شرکت‌های منتخب حاضر در پاویون بدین قرار است: پترو انرژی خلیج فارس، پترو پژوهش اهورا، پتروسازه بین‌الملل آرام، رایان پترو تجهیز، کندر صنعت پارتیان و مخزن فولاد رافع (دابو صنعت). برگزاری جلسات و مذاکرات بین شرکت‌های ایرانی و مشتریان خارجی و نیز امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری از دستاوردهای مهم این نمایشگاه بود.

filereader.php?p1=main_13fb3b80d2444c0bd
نظر شما