-
آموزش
آموزش همواره به عنوان یکی از مهمترین ابزارها جهت توسعه توانمندیهای افراد و شرکتها در راستای ...
-
ارزیابی آمادگی صادرات (ERA)
شرکتهای دانشبنیان و خلاق به منظور ورود به بازارهای بینالمللی نیازمند سپری کردن یک دوره رشد و ...
-
ارسال نمونه محصول
در راستای حمایت معاونت از ورود محصولات شرکتهای دانشبنیان به بازارهای خارجی، بخشی از هزینه ارس ...
-
تامین تجهیزات، قطعات و کالای اولیه مورد نیاز برای تولید داخل
در راستای تولید محصولات و تجهیزات باکیفیت داخلی، تامین مواد اولیه است که برای تولیدکنندگان بسیا ...
-
تبلیغات و اطلاع رسانی
فضای کسب و کار در دنیای امروز به شدت تغییر یافته است و تبلیغات به عنوان بازوی اصلی فروش و توسعه ...
-
تحقیقات بازار
تحقیقات و شناسایی بازار یکی از اصلیترین نیازها پیش از ورود محصول جدید به بازار هدف میباشد. ور ...
-
توسعه بازار بین المللی
آشنایی با روشهای بازرایابی بین المللی و ایحاد زیرساختهای لازم در بخش صادرات و... از مهمترین ن ...
-
شرکت در نمایشگاه خارجی
در راستای حمایت از ورود محصولات شرکتهای دانشبنیان به بازارهای صادراتی جدید، بخشی از هزینههای ...
-
صادرات از طریق واسطه تجاری
صادرات محصولات با فناوری بالا و پیچیده عموما نیاز به صرف زمان بیشتر و پیگیری مداومی در بازار هد ...
-
مالکیت معنوی (اختراع و نشان تجاری)
حق مالکیت بشر بر داراییهای ارزشمند خود، مفهومی است که از دیرباز در متون حقوقی و قانونی مختلف آ ...
-
مجوزها، تاییدیه ها و استانداردها
حمایت های مالی و فنی جهت اخذ گواهینامههای لازم (مانند مجوزهای اداره کل تجهیزات پزشکی، CE، انوا ...
-
پذیرش هیات تجاری
ارتباطات بینالمللی یکی از الزمات اولیه در فرآیند بینالمللی شدن شرکتها و صادرات محصولات و خدم ...
-
پیشخوان مشاوره تجارت با کشورهای منتخب
در این پیشخوان مشاوره، امکان برقراری ارتباط با تجاری که سابقه و تخصص تجارت با برخی کشورها را دا ...
-
پیشخوان مشاوره صادرات و واردات
با انتخاب این خدمت می توانید از انواع مشاوره های مربوط به فرآینده های صادراتی، حمل و نقل بین ال ...