
مالیات و خدمات مالی و اداری
تعداد موضوعات خدمت : ۲- شرکتهای متقاضی برای بهره مندی از حمایت مربوط به خدمات مالی و حسابداری و اداری باید با یک شرکت و یا موسسه مالی و حسابداری قرارداد امضا نمایند و سرفصلهایی از قبیل تنظیم کلیه صورتهای مالی، تحریر دفاتر قانونی، تنظیم اظهارنامه مالیاتی، بیمه¬ای و گزارشهای فصلی خرید و فروش و ارزش افزوده و ...بایستی در موضوع قرارداد ذکر شده باشد.
- star۷.۳۳
شهر : تهران
زمینه های تخصصی : هیات های حل اختلاف مالیاتی,مشاور مالیاتی و حسابداری,مشاور بیمه تامین اجتماعی
ثبت این خدمت با کارگزاری رهنمود پردازان محاسب موسسه حسابداری امین مشاوران راسخ
star۰.۰۰زمینه های تخصصی : هیات های حل اختلاف مالیاتی,مشاور مالیاتی و حسابداری,مشاور بیمه تامین اجتماعی
ثبت این خدمت با کارگزاری موسسه حسابداری امین مشاوران راسخ- star۰.۰۰
شهر : اصفهان
زمینه های تخصصی : هیات های حل اختلاف مالیاتی,مشاور مالیاتی و حسابداری
ثبت این خدمت با کارگزاری پشتیبان امین نقش جهان - star۸.۸۰
شهر : تهران
زمینه های تخصصی : هیات های حل اختلاف مالیاتی,مشاور مالیاتی و حسابداری
ثبت این خدمت با کارگزاری گروه مالی مدبران معتمد
فرآیند ثبت درخواست و اخذ حمایت حسابداری
لطفا جهت مشاهده کامل فرایند اخذ حمایت حسابداری فایل زیر را دانلود نمایید.
دانلود فایل فرایند
- جهت اخذ حمایت از تهیه نرم افزار حسابداری براساس آیین نامه حمایتی می توانید درخواست خود را در این قسمت ثبت نمایید.
شیوه نامه حمایت از نرم افزار های مالی، حسابداری و اداری
شرکت هایی که نیازمند تهیه و پیاده سازی نرم افزارهای حسابداری، CRM، ERP، اتوماسیون اداری و BPMS باشند، می تواند 50% هزینه تهیه نرم افزار مورد تایید را تا سقف 200 میلیون ریال، مشروط به اینکه نرم افزار خریداری شده پیاده سازی و استفاده شده باشد، را دریافت کند.
دانلود فایل آیین نامه